Operátor zákaznické linky (Cheb)
Jsi bezprostřední, trpělivý a rád si povídáš s lidmi? Zajímá Tě internet, telekomunikace, telefony a počítače ? Přidej se k nám… Čeká Tě stabilní práce s týmem přátelských kolegů.
Tvá pracovní náplň:- telefonický kontakt se zákazníky společnosti
- sledování monitoringu služeb
- poskytování rad a informací zákazníkům o nabízených produktech a službách
- zajištění administrativní činnosti a agendy spojené s péčí o zákazníky
- obsluha zákazníků probíhá ve 12 hodinových směnách (ranní a noční, tzn. 7 – 19 a 19 – 7 hodin).
- uživatelská znalost práce na PC
- chuť učit se novým věcem
- dobré komunikační schopnosti
- týmový duch
- ochota pracovat ve směnném provozu
- znalost AJ výhodou
- důkladné zaškolení, nepotřebuješ tedy předchozí praxi
- možnost osobního rozvoje
- získání cenných zkušeností v atraktivním oboru
- motivující mzdové ohodnocení
- další zaměstnanecké benefity
Nástup možný ihned.
Další volná místa
Account manager - samostatný obchodník
Account manager - samostatný obchodník (Cheb)
Operátor zákaznické linky (Cheb)
Kontakt
personal@wia.cztel.: +420 246 035 411