Nejste spokojeni se stávajícím poskytovatelem internetu? Rádi byste změnu, ale nechcete zbytečné papírování? Máme pro vás skvělou zprávu. Od ledna 2022 totiž vzešel v platnost zákon o elektronických komunikacích, který posílil pozici zákazníka právě při změně poskytovatele internetu. 

 

Představujeme proto 4 jednoduché kroky, které vám zajistí rychlejší změnu operátora ve světě internetu.

 

1. krok: Vyberte si nový tarif 

Ještě předtím než jakkoliv ukončíte smlouvu se stávajícím poskytovatelem internetu, je důležité vědět, jaký nový tarif si budete objednávat.

Ve WIA poskytujeme připojení k internetu s rychlostí až 1 Gbit/s za zvýhodněnou měsíční cenu při objednání internetu na 2 roky. Dostupnost internetu na vaší adrese si můžete ověřit na našich webových stránkách

 

2. krok: Zjistěte svůj OKU kód 

Od svého stávajícího poskytovatele zjistěte váš Ověřovací kód účastníka (OKU), který slouží k identifikaci zákazníka při přenosu k novému operátoru. 

Kód získává automaticky každý zákazník při podpisu smlouvy. Pokud jste u svého operátora podepsali smlouvu po 1. dubnu 2020, měl by být váš OKU uvedený přímo na smlouvě. 

Jestliže ho nemůžete nalézt, stačí se přihlásit do internetové aplikace stávajícího poskytovatele nebo ho přímo kontaktovat skrze zákaznickou linku. 

 

3. krok: Předejte OKU našemu zákaznickému centru

Jakmile získáte svůj OKU, předejte ho pouze poskytovateli internetu, ke kterému chcete přejít. Jinak ho udržujte v tajnosti

Na webu dsl.wia.cz máte v objednávkovém formulář možnost zaškrtnout variantu “Přecházíte od jiného poskytovatele?”. Pokud tak učiníte, naši operátoři ze zákaznického centra budou vědět, že vás mají kontaktovat a získat od vás OKU kód.  

OKU je čtrnácti místný číselný kód začínající osmičkou.

 

4. krok: Užívejte si nové připojení k internetu 

Ve většině případů ani nemusíte čekat na technika. Změnu poskytovatele ani častokrát nepocítíte na samotném připojení k internetu. 

S přenesením internetu je zároveň automaticky ukončena vaše předchozí smlouva se starým poskytovatelem. V případě předplaceného internetu můžete do 30 dnů od ukončení smlouvy zažádat o vrácení zbylého kreditu. 

 

Změna poskytovatele nebyla nikdy jednodušší

Přemýšlíte o změně poskytovatele internetu? Kontaktujte naše zákaznické centru na čísle 211 151 211, nebo skrze formulář na webu. S rychlým přechodem vám rádi pomohou.