WIA | komplexní telekomunikační řešení

Operátor zákaznické linky (Cheb)

Jsi bezprostřední, trpělivý a rád si povídáš s lidmi? Zajímá Tě internet, telekomunikace, telefony a počítače ? Přidej se k nám… Čeká Tě stabilní práce s týmem přátelských kolegů.

Tvá pracovní náplň:
  • telefonický kontakt se zákazníky společnosti
  • sledování monitoringu služeb
  • poskytování rad a informací zákazníkům o nabízených produktech a službách
  • zajištění administrativní činnosti a agendy spojené s péčí o zákazníky
  • obsluha zákazníků probíhá ve 12 hodinových směnách (ranní a noční, tzn. 7 – 19 a 19 – 7 hodin).
Naše požadavky:
  • uživatelská znalost práce na PC
  • chuť učit se novým věcem
  • dobré komunikační schopnosti
  • týmový duch
  • ochota pracovat ve směnném provozu
  • znalost AJ výhodou
… a co nabízíme?
  • důkladné zaškolení, nepotřebuješ tedy předchozí praxi
  • možnost osobního rozvoje
  • získání cenných zkušeností v atraktivním oboru
  • motivující mzdové ohodnocení
  • další zaměstnanecké benefity

Nástup možný ihned.


Práce v Chebu Volná pracovní místa Cheb Nabídka zaměstnání Cheb